שיפוצים בדירה שכורה

שיפוצים בדירה שכורה

שאלה נפוצה בקרב האנשים שגרים בדירה שכורה היא האם כדאי להשקיע בשיפוץ דירה שאינה שלי? אנחנו בחברת השיפוצים "בה שיפוצים" יכולים להעיד ולומר שהתשובה היא חד משמעית כן. העבודה שהדירה בה אתם גרים היא שכורה ולא באמת שלכם אינה משנה את העובדה שבסוף אתם אלו שגרים בה. לכן חשוב להשקיע גם בדירה שכורה, ואם היא זקוקה לשיפוץ לדעתכם אז שווה להשקיע ולשפץ אותה. גם בדירה שכורה חשוב להרגיש בנוח וליהנות מאווירה ביתית ומשפחתית.

עצה קטנה לאלו הגרים בדירה שכורה – פעמים רבות שיפוץ הדירה אינו רק אינטרס שלכם אלא גם של בעל הדירה. לכן לפני שיפו הדירה בקשו ממנו רשות, ויש מצב שאפילו הוא יהיה מוכן להתחלק איתכם בתשלום.

אז אם אתם רוצים לשפץ את הדירה, בין אם היא שכורה ובין אם היא לא, התקשרו לחברת השיפוצים "בה שיפוצים" ותהנו מחוויית השיפוץ הטובה ביותר שתוכלו לקבל!

כמה עצות שיעזרו לכם לשפץ בקלות ובזול כל דירה!

ברוב המוחלט של המקרים בדירה שכורה לא תוכלו לשבור קירות כדי לשפץ ולהרחיב חדר. אך קבלו את הטריק הבא – תוכלו לצבוע את החדר הקטן בצבעים בהירים שנותנים הרגשה של חלל גדול, כך תוכלו לגרום לחדר להתרחב בלי לשבור את הקירות. בנוסף תוכלו גם להחליף את הרהיטים, או לדוגמא בחדר האמבטיה להחליף את האביזרים הקטנים לדוגמא סבונים, מתלה לנייר טואלט או וילון ואף את הכיור או את הברזים.

אם ברצונכם להחליף את הרצפות בבית תוכלו לחסוך את עלויות ההריסה ופירוק הרצפות הקיימות בכך שתרכיבו את הרצפות החדשות על הישנות. תוכלו לעשות את אותו הדבר אם אתם רוצים להחליף גם את האריחים שעל הקיר, לדוגמא בחדר האמבטיה, וכך לחסוך בעלויות בצורה משמעותית.

במידה ונשקף נוף מחלון ביתכם, החליפו את החלונות האטומים בחלונות העשויים מזכוכית שקופה, ובמקום תריסים התקינו וילונות. כך ייווצר רושם נעים וקיצי בבית והוא בהחלט יראה כמו חדש.

גופי התאורה הם המפתח בכל שיפוץ טוב. אם הדירה חשוכה הוסיפו עוד גופי תאורה להארת הבית, ובכל מקרה החליפו את גופי התאורה הקיימים בגופי תאורה שונים כדי להעניק לבית עיצוב חדש ומרענן.

במטבח ובחדר האמבטיה ספציפית מומלץ להחליף את הכיור בלבד במידה ואין לכם די כסף להחליף את כל האביזרים שבחדר, ובכך לקבל עיצוב שונה וחדש ותחושה של התחדשות. כיור מעוצב ויפה יעניק מראה חדש לכל חדר האמבטיה או למטבח, ואלו יראו יפה מבלי שהשקעתם כסף רב.

חיפוי אבנים על הקירות בבית יכול לשנות את המראה פלאים ולהעניק לבית מראה אחר. מומלץ לחפות את הקיר באבנים אמיתיות המיועדות לכך, אך אם התקציב אינו מאפשר ניתן גם להדביק טפט דמוי אבנים.

את הדלתות בבית תוכלו לצבוע מחדש – העלות של צבע לדלת היא לא גבוהה במיוחד. הצבע החדש של הדלתות יעניק לבית מראה חדש וייחודי. בנוסף ניתן גם להדביק על הדלתות טפט יפה. רוב האנשים לא ישימו לב להבדל שבין דלת שהודבק עליה טפט לבין דלת מעוצבת ויקרה.

איך עושים את זה?

אז איך עושים את כל זה? התשובה פשוטה – מתקשרים עוד היום לחברת השיפוצים "בה שיפוצים" ומבקשים לדבר עם אחד מקבלני השיפוצים המומחים שלנו כי להתחיל לתכנן את השיפוץ בביתכם. אנו בחברת "בה שיפוצים" מבטיחים לכם חוויית שרות מהטובות שתמצאו בשילוב עם מקצועיות, יחס אכפתי ואדיב ועמידה בזמנים. אז למה אתם מחכים? התקשרו אלינו!