איך לבחור קבלן שיפוצים

איך לבחור קבלן שיפוצים

רוב האנשים משפצים את הבית שלהם כאשר הם עוברים דירה, מוכרים דירה או סתם בשביל הכיף. חשוב לכולנו שהשיפוץ יתבצע על הצד הטוב ביותר ויעבור בצורה חלקה וללא תקלות. לכן, חשוב מאוד לבחור נכון את קבלן השיפוצים שאיתו נעבוד, וחשוב גם לדעת על מה לשים דגש בבחירה של קבלן השיפוצים.

חלק מהדברים עליהם כדאי לשים דגש בבחירה הם המלצות על הקבלן, קבלן נחמד שיש איתו כימיה טובה, אחד שעובד בצורה מקצועית עם חומרים איכותיים וקבלן שעומד בזמנים. כל אלה ועוד יובילו לבחירת הקבלן הטוב ביותר עבורכם ובהתאם גם לשיפוץ הכי טוב שהייתם יכולים לקבל.

אנחנו בחברת השיפוצים "בה שיפוצים" מעמידים לשרותכם עשרות קבלני שיפוצים ברמה הגבוהה ביותר, נחמדים, מקצועיים ועומדים בזמנים. אנו ממליצים לכם לתאם כבר עכשיו עם קבלן שיפוצים מחברת "בה שיפוצים" כדי שינהל את השיפוץ שלכם על הצד הטוב ביותר וכדי שתהיו מרוצים גם מהתהליך וגם מהתוצאה הסופית.

מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקבלן הטוב ביותר

לפני שאתם מדברים עם קבלן מסוים, חפשו עליו המלצות ברשת. כיום כל דבר מתועד ברשת, ככה שאם מישהו לא היה מרוצה משירותיו של אותו קבלן אתם תגלו זאת בעזרת חיפוש קצר בגוגל. בדקו את כל הביקורות על העבודות של הקבלן ואז החליטו אם הוא נראה לכם באמת טוב על בסיס התוצאות שקיבלתם.

בעזרת סקר שוק תוכלו לברר האם הקבלן הוא טוב ביחס לקבלנים האחרים. בדרך כלל בסקר שוק נבדוק את המחירים בקשו מכמה קבלנים שונים להביא לכם הצעת מחיר וכך תוכלו לקחת לשיפוץ שלכם את הקבלן הכי זול. אנו יכולים לחסוך לכם עבודה ולגלות לכם שאצלנו בחברת "בה שיפוצים תוכלו למצוא את הקבלנים הכי טובים במחירים הכי זולים!

זכרו – המחיר הזול ביותר לא מעיד בהכרח על הקבלן הטוב ביותר. לעיתים קבלנים מציבי מחירים גבוהים למרות שהעבודה שלהם לא טובה במיוחד. אם אתם מעוניינים בקבלן שיבצע עבודה מקצועית, שווה לשלם לו קצת יותר ובכך להבטיח שהתוצאות יהיו לשביעות רצונכם.

בדקו לפני אם לקבלן ולצוות שאיתו הוא עובד יש ביטוח. במקרה של בעיה או של אסון חס וחלילה, או אפילו נזק לרכוש שלכם, אתם תידרשו לשאת בעלויות.

אל תסכימו לשלם לקבלן את עלויות השיפוץ מראש. החזיקו את הקלפים אצלכם, והבהירו לקבלן שתשלמו לו לפי קצב התקדמות העבודה. כך תוכלו לוודא שהוא עומד בהתחייבויות שלו ולא מושך את זמן העבודה מעבר למה שנקבע. בנוסף, שמרו אחוז מהתשלום לסיום העבודה כדי שלא יהיו אי הבנות לגבי התשלום שלמו את הסכום המלא רק לאחר סיום העבודה.

לאחר שבחרתם קבלן, ערכו איתו חוזה מסודר. בררו איתו ביחד מהם הכלים בהם הוא משתמש, מהם סוגי החומרים, רשמו לו"ז מסודר שהקבלן יצטרך לעמוד בו, ועוד, וכל זה כדי להבטיח עבודה מסודרת ומניעת אי הבנות.

לכל קבלן יש תחום התמחות שונה שבו הוא הכי מקצועי והכי מבין. כדי שהשיפוץ שלכם יהיה על הצד הטוב ביותר, קחו את הקבלן שמומחה לתחום בו אתם רוצים לערוך את השיפוץ או שלוקח בעלי מקצוע במומחים לתחום. בחברת "בה שיפוצים" אנו מעסיקים מומחים לכל התחומים במלאכת השיפוץ, כך שכל מה שנשאר לכם לעשות הוא רק להרים אלינו טלפון ולתאם ביקור של קבלן השיפוצים מטעמינו כדי לקבל את השיפוץ הכי טוב בשוק.

האישיות של הקבלן חשובה לא פחות. הקבלנים בחברת "בה שיפוצים" מלבד היותם מקצועיים, גם נחמדים מאוד ובעלי יחס חם ואדיב. אז למה אתם מחכים? התקשרו אלינו וקבעו פגישה עם קבלן השיפוצים מטעמינו, כך שתהיו מרוצים והבית שלכם יראה טוב מתמיד!