ידיות לדלת כניסה


דלת הכניסה היא אחד הפריטים החשובים והדומיננטיים בכל בית. זאת כיוון שהאורח המגיע הביתה רואה את הדלת מיד בהגיעו לכניסה ולכן יש לה נתח חשוב בקו החשיבה שלו על הבית שאליו הוא עומד להיכנס ועל בני הבית. כי הרי אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני.

הנראות של דלת הכניסה

ההיצע של מפעל שערי ברכה דלתות פנים, כולל הרבה מאד דלתות אשר עשויות מחומרים מעולים ולאחר מכן צובעים אותן בשלל צבעים וטקסטורות. כך שהתוצאה היא מרשימה ביותר. מעצב הפנים מזמין דלת כניסה שהיא תואמת במראה שלה לנראות הכללית של פנים הבית ובעיקר של הסלון כיוון שזהו החלל הנמצא בכניסה הביתה.

ההקפדה הזו על השילוב המנצח מעניקה יופי רב לדלת הכניסה ולכן היא בהחלט מעניקה מראה יוצא דופן לאורח שמגיע, הן אם מדובר בפעם הראשונה וגם הרבה מעבר לכך.

פרזול לדלת הכניסה

אף על פי שדלת הכניסה היא יפהפייה, הטאץ' החשוב ביותר בעיצוב שלה הוא הפרזול. לאחר חיבור הפרזול שנבחר, הדלת משנה את פניה לחלוטין ולפתע היא נראית הרבה יותר אקסקלוסיבית ואלגנטית.

יש הרבה מאד סוגים של ידיות לדלת כניסה, הדגם הנורמטיבי הוא ידית אשר נעה לכיוון מעלה או לכיוון מטה על פי הצורך. היא קיימת בשלל אופציות, כמו ידית מעוגלת, ידית בעלת חיתוכים מרובעים, ידית מקומרת, ידיות משולבות שמתאימות לדלתות פלדה ועוד. קיימות גם ידיות ייחודיות בעלות נראות עיצובית המזכירה זמנים עתיקים ולכן הן קיימות בעיטוף של ברונזה, כסף עתיק, או שחור וכוללות במערכת זו גם את הרוזטה לצילינדר שממוקמת מתחת לידית שנבחרה.

קיימת גם ידית קבועה עגולה כמו כדור, או מרובעת מניקל או מחומרים אחרים, אשר מבצעים תנועה של דחיפה כדי לפתוח את הדלת ולסגור אותה.

ידיות משיכה לדלת

סוג נוסף של ידיות לדלת כניסה הוא ידיות משיכה. מדובר בידיות שהן בצורת מוט בקוטר 25 ס"מ, שקיימות במידות אורך שונות. אפשר להזמין מוט ארוך שמגיע מהחלק הנמוך ביותר של הדלת ועד לקצה העליון שלה. או לחלופין רק בחלק המרכזי של הדלת. הדגמים הללו קיימים בכמה צבעים כמו נירוסטה מט, זהב, אלומיניום מושחר ועוד.

בעת ההגעה לדלת אוחזים במוט ובאמצעותו דוחפים את הדלת פנימה, לאחר הכניסה הדלת נטרקת בדרך כלל לבד וחוזרת למקומה הקבוע.

התאמה אופטימלית לכל דלת

לאור המבחר העצום של ידיות לדלת כניסה בעלות הפונקציות השונות, ההמלצה היא לבחור יחד עם מעצב הפנים את הדגם שיהיה הנכון ביותר לכל בית ולאחר מכן להתאים את הצבע כדי ליצור הרמוניה עיצובית שהיא מושלמת.

אם אתם מתלבטים בנושא פרזול לדלת הכניסה, השאירו כאן את הפרטים שלכם והנציגים המומחים של שערי ברכה דלתות פנים שעוסקים בכך בכל יום, ישמחו לסייע לכם בחשיבה משותפת, כדי ליצור את המראה המרהיב שאתם משתוקקים להגיע אליו.